Vartotojas: Anonimas [prisijungti...]

  Registruotis vizitui Savitarna      Kontaktai      Neįgaliųjų versija      LT  |  EN
RC logotipas

Turtas ir apribojimai Juridiniai asmenys Adresai Gyventojai
Pradžia

Apie Registrų centrą


Pažangios valstybės partneris

Registrų centras – pagrindinių nacionalinių duomenų tvarkytojas ir pažangios valstybės bei visuomenės partneris, puoselėjantis šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene ir suinteresuotomis šalimis. Registrų sistemos pagrindą sudaro 6 pagrindiniai valstybės registrai, iš kurių 5 pagrindinių valstybės registrų tvarkytojas yra Registrų centras. Pagrindinės Registrų centro veiklos yra registrų objektų registravimas ir duomenų teikimas.

Viso Registrų centras tvarko 12 registrų ir per dešimtį valstybės informacinių sistemų.
 
Be viešųjų paslaugų teikimo Registrų centras vykdo ir komercinę veiklą: išduoda kvalifikuotus energinio naudingumo sertifikatus, atlieka individualų nekilnojamojo turto vertinimą bei kadastrinius matavimus.
Registrų centro misija Registrų centro vizija
   
MISIJA
VIZIJA
visuomenės poreikių tenkinimas, efektyviai ir patikimai tvarkant patikėtus valstybės informacinius išteklius.
Europos Sąjungos lyderė, efektyviai ir inovatyviai tvarkanti valstybės informacinius išteklius ir jų pagrindu pažangias paslaugas teikianti įmonė.
Registrų centro vertybės
 
VERTYBĖS
Profesionalumas
Bendradarbiavimas
Atsakomybė

 

Registrų centras siekia nuolat tobulinti teikiamų paslaugų bei klientų aptarnavimo kokybę, didinti paslaugų prieinamumą elektroninėje erdvėje. Prioritetų piramidės viršuje – ir IT architektūros vystymas siekiant užtikrinti tinkamą svarbiausių šalies registrų ir informacinių sistemų funkcionavimą. Taip pat daug dėmesio skiriama darbuotojų gerovei bei patirčių pasisėmimui bei pasidalijimui bendradarbiaujant su užsienio šalių institucijomis.
 
Įmonės strateginės veiklos kryptys:
  1. Specialiųjų įpareigojimų kryptis. Nuoseklus ir pažangus nustatytų įpareigojimų vykdymas tvarkant valstybės informacinius išteklius.
  2. Inovatyvių paslaugų kryptis. Kompleksinių, inovatyvių, didelės pridedamosios vertės sistemų ir paslaugų kūrimas ir teikimas.
  3. Efektyvumo ir kompetencijos kryptis. Veiklos efektyvumo didinimas, darbuotojų kompetencijų ugdymas.
Per Registrų centro gyvavimo metus žengtas nemažas žingsnis procesų tobulinimo link, bet čia nesustojame.​ Su Registrų centro istorija ir kokiais siekiame būti rytoj galite susipažinti paspaudę skydelį:

Registrų centro istorija


 Atgal  Į puslapio viršų